نشست صنفی اداره اوقاف شهرستان بیرجند و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در جلسه ای با حضور رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند به مناسبت هفته وقف و نائب رئیس  و مدیران داخلی سازمان موارد و مشکلات ساخت و ساز در حوزه اداره اوقاف مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

قاصری رئیس اداره اوقاف بیرجند هدف از برگزاری نشست را در 3محور اعلام نمود:

–          نظارت مهندسین بر ساختمانهای اداره اوقاف که بعضا بدون هیچ گونه هماهنگی صورت می گیرند.

–          همکاری با اداره اوقاف  در ساخت و ساز روستائی

–          نظارت و توجیه پیمانکاران در حوزه ساخت و ساز املاک وقفی

ایشان  آمادگی خود را در تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه اعلام نمودند و حضور نماینده سازمان در جلسات کارگروه را به عنوان عضو اصلی خواستار شدند.

در ادامه جلسه ،رستمی مدیر اداری سازمان ضمن خوشامدگویی توجه و نگرش اداره اوقاف و متولیان به امر نظارت مهندسین بر ساخت و ساز ابراز خرسندی نمودند.

ایشان تشکیل کارگروه و اتاق فکر با مشارکت کلیه ادارات و سازمان های متولی  را جهت کنترل و نظارت بر امور ساختمانی را از ضروریات اعلام و بابت همکاری با در نظر گرفتن کلیه امور جهت تشکیل موافقت نمودند.

رستمی وقف را به عنوان تشکلی به عنوان الگوی دیگر نهادها بیان وتوجه به تکنولوژی در بخش های مختلف را جهت استفاده از منابع استانی را خاطر نشان کرد.

در پایان نائب رئیس سازمان،استفاده از مشاورین و مجریان سازمان را در امور ساخت و ساز املاک اوقاف از ضروریات اعلام و بیان نمودند واحد عمران اداره اوقاف به عنوان کارفرما فعالیت و امور تخصصی مهندسی را به اهل تخصص سپرده و تجربیات و دانش مهندسی در صدر امور حوزه عمران آن اداره مد نظر قرار گیرد.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار