دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبي در خصوص تأمين و جذب منابع ملي ارزيابي مي‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبي در مراسم تحويل ماشين آلات و تجهيزات آتشنشاني به دهياري ها سخن مي گفت، با بيان اين مطلب افزود: دستگاه‌هاي اجرايي خراسان‌جنوبي در خصوص تأمين و جذب منابع ملي ارزيابي مي‌شوند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سيدمجتبي علوي مقدم در مراسم افتتاح برخي از پروژه‌هاي هفته دولت در شهرستان بيرجند، اظهار کرد: عليرغم تحريم‌هاي دشمن و مشکلاتي كه در حوزه اعتباري با آن رو به رو بوده‌ايم، تعداد پروژه هاي هفته دولت در خراسان‌جنوبي ۳۷ درصد نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبي بيان کرد: اگر در استان با مشکلاتي چون خکشسالي رو به رو هستيم ولي در كنار آن از پتانسيل‌ها و نعمت‌هايي چون انرژي خورشيدي و معدني برخوردار هستيم.
علوی مقدم، با اشاره به افتتاح نیروگاه انرژی خورشيدي اداره کل منابع طبيعي خراسان‌جنوبي و برنامه‌هاي اين سازمان در مهار روان آب‌ها، ادامه داد: اميدواريم که شرايط براي استفاده از انرژي‌هاي نوين و پاک و تجديدپذير، بيش از گذشته فراهم شود.
وی افزود: هرگاه مردم به عنوان مشارکت کننده در طرح‌ها با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایي همکاري داشته‌اند به صورت ويژه و برجسته‌اي در اهداف طرح موفق شده‌ايم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبي گفت: بر اساس دستور استاندار خراسان‌جنوبي، طي دو ماه آينده دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص تأمين منابع ملي و جذب آن مورد ارزيابي قرار گرفته و نتايج آن در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.
علوی مقدم، با اشاره به تحویل ماشین آلات و برخي تجهيزات آتشنشاني به دهياري‌ها در هفته دولت اظهار کرد: دولت در راستاي رشد و رفع مشکلات روستاها، اقدامات بسيار خوبي داشته که البته تا نقطه مطلوب فاصله داريم.
وی بیان کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامي در خصوص تأمين زير ساخت در روستاها از جمله آب، برق و گاز و… با گذشته قابل مقايسه نيست ولي در موضوع اشتغال جوانان، بايد برنامه ريزي بهتر و تلاش بيشتري صورت پذيرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبي يادآور شد: دهياري‌ها بايد در خصوص نحوه عمکرد صحيح در زمان‌هاي بحراني چون آتش سوزي‌ها و بحران هاي طبيعي، آموزش لازم را ديده و در اين زمينه آمادگي داشته باشند.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار