استفاده از مصالح بومی و استانی باید مورد توجه سازمان نظام مهندسی قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: استفاده از مصالح بومی و استانی و تاکید سازمان نظام مهندسی به این امر و کمک به اقتصاد استان باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم در دیدار با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی اظهار داشت: ضرورت فرهنگ سازی، توجه به اخلاق حرفه ای و ارتباطات موثر با سایر ارگان های مرتبط باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: همچنین افزایش ارتقا جایگاه مهندسی درجوامع عمومی، تسهیل در کار مردم، فرآیند تسهیل امور بین مهندسین کارفرما و مجری و حضور موثر در شوراهای مرکزی با فکر و اندیشه درست از دیگر موارد مورد تاکید اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی همچنین ریسک پذیری وتسهیل امور سرمایه گذاران را از جمله مواردی عنوان کرد که باید مورد توجه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد.

علوی مقدم با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی مردمی متدین پاک و قانع هستند یادآور شد: در همین راستا و جهت حرمت به مردم قانون تا حدی که به مدیران اجازه می دهد به نفع مردم اجرا شود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ارتباط با سایر استان‌ها جهت تبادل نظر اظهار داشت: همچنین سازمان نظام مهندسی باید با آموزش و پرورش نیز ارتباط داشته باشد زیرا آموزش و پرورش ظرفیت بالایی در جهت فرهنگ سازی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: استفاده از مصالح بومی و استانی و تاکید سازمان نظام مهندسی به این امر و کمک به اقتصاد استان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار