ديدار اعضا هیئت مدیره سازمان با معاون عمرانی استانداری

طی مراسمی روز سه شنبه اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، حسین عباسی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دیدار به اهداف هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش و انتخابات گروه‌های تخصصی با مشارکت بالای اعضا از جمله اهداف هیئت مدیره جدید است.

وی تقویت گروه‌های و کمیته های نظارتی و صدور خدمات مهندسی به سایر کشورها از جمله افغانستان را از دیگر اهداف هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان عنوان کرد.

همچنین در این دیدار اعضاء هیئت مدیره نیز مطالبی از جمله آموزش مستمر مهندسین، افزایش روحیه مهندسین در حوزه کار تیمی و توجه به نیروهای ماهر و دارای کارت مهارت را بیان کردند.

گفتنی است توجه به استاندارد و کیفیت مصالح، استفاده از کلیه صلاحیت های مهندسی، افزایش خدمات الکترونیک، توجه ب معماری اسلامی، افزایش اطلاعات مالکین در خصوص طرح های اجرایی و استفاده از ظرفیت شهرستانها نیز از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار توسط اعضاء هیئت مدیره است.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار