دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با مدیرکل محترم راه و شهرسازی

طی مراسمی روز یکشنبه 27 آبان اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان،حسین عباسی، در این دیدار به برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان اشاره و اظهار داشت برگزاری انتخابات این دوره مانند ادوار گذشته بدون حاشیه،و در سطح عالی در استان برگزار گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به مشکلات حوزه ساخت و ساز اشاره و بیان کرد تقویت تعاملات با سازمان از ضروریات بررسی مشکلات می باشد.

جعفری در ادامه به مشکلات بوجود آمده با توجه به بخشنامه های وزارت در بخش ارجاع نقشه بیان کرد: بخشنامه های وزارتخانه پیگیری  و پیشنهادات به سازمان نظام مهندسی ابلاغ خواهد شد.

همچنین در این دیدار اعضاء هیئت مدیره مطالبی از جمله،تعامل بین سازمان و آن اداره کل،مدیریت مشکلات درآمدی،بررسی مشکلات دفاتر طراحی،توجه به به خلاف های حین ساخت،توجه ویژه و اطلاع رسانی در خصوص گسل ها،مشکلات ناظرین گاز و مهندسین برق را بیان کردند.

گفتنی است توجه به مشکلات و تخلفات ساختمانی،دسته بندی تخلفات،توجه به بافت قدیمی و عدم صدور مجوز برای ساخت در مناطق با داشتن گسل فعال،بازنگری طرح جامع،اعلام گزارشات ماده 35 در سایت سازمان،ارائه پیشنهادات در خصوص اجرای مقررات ملی،ساماندهی امور مجریان ذیصلاح،ساماندهی شرکت های خدمات آزمایشگاهی،کنترل ظرفیت دفاتر،راه اندازی دفاتر نظام مهندسی در شهرستان ها در فرمانداری های شهرستان های پیشنهاد شده،از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود که توسط مهندس داعی،سرپرست معاونت شهرسازی و معماری بیان گردید.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار