کارگاه آموزشی عارضه یابی صنعتی برگزار شد.

به گزارش دبیر محترم گروه تخصصی معماری سازمان،در تاریخ 7و8 آذرماه 1397 کارگاه آموزشی عارضه یابی صنعتی با حضور دکتر شهبازی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور و با حضور کارگروه های بسیج مهندسین استان های کرمان،سیستان و بلوچستان، یزد، شیراز، هرمزگان و خراسان جنوبی به مدت 2 روز و طی 3 کارگاه تخصصی برگزار گردید.

در کارگاه اول در خصوص عارضه یابی صنعت و کمک به احیای صنایع کوچک و متوسط راکد و نیمه فعال  مباحثی پیرامون کمک به صنایع، هدایت و رشد و توسعه صنایع براساس نگاه به ظرفیت های درونی و بهره گیری از مزیت های نسبی ملی و استانی و افزایش تعامل موثر و پایدار بین صنایع در جهت ایجاد هم افزایی توسط مهندس هادی حسنی کاخ مطرح گردید.

در گارگاه دوم که توسط اعضای کلینیک صنعت کرمان توسط آقایان دکتر سید محمد حسین طباطبایی و دکتر وزیری برگزار گردید به نحوه ی فعالیت کلینیک ها و افزایش توان رقابتی صنعت وکمک به طراحی و اجرای دوره های توانمند سازی کاربردی مهندسین متناسب با نیاز صنعت با رویکرد توسعه سرمایه های انسانی دانش پایه، متخصص، کارشناس و ماهر و افزایش توان مدیریتی، مهندسی و کمک به رفع موانع در صنایع دارای قابلیت از طریق صنعت پرداخته شد.

در کارگاه سوم به مباحث مالیات و بیمه و مالیات بر ارزش افزوده پرداخته شد و مواردی همچون میزان اثر بخشی صنعت بیمه در پوشش ریسک های مختلف که می‌تواند نقش مهمی را به عنوان ابزار مطمئن و کارآمد در تامین مسائل مالی و جذب سرمایه گذار ایفا کند نیز مطرح شد و همچنین به بررسی و بحث در مورد قانون مالیات مستقیم نیز پرداخته شد.

تقی زاده هدف از برگزاری این کارگاه را  توانمند سازی بسیج مهندسین سراسر کشور در حوزه های اثر بخش با یک سازماندهی منظم دانست.

در پایان کارگاه ها بازدیدی از بافت تاریخی کرمان نیز انجام گرفت.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار