شروع فعالیت نظارت عالیه سازمان و رصد نحوه ساخت و ساز استان

اعضا کمیته نظارت عالیه سازمان استان با حضور در محل اجرای یکی از پروژه های شهر بیرجند فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمودند.در این بازدید که با حضور ریاست محترم سازمان جناب آقای مهندس عباسی و رییس محترم نظارت های عالیه سرکار خانم مهندس میرکاظمی و دبیر نظارت های عالیه جناب آقای مهندس بهدانی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان،دبیر نظارت عالیه های سازمان بیان داشت اعضا این کمیته در اسفندماه97 و پس از ابلاغ احکام، طی 3 جلسه توجیهی با ماموریت ها و برنامه ها آشنا شدند.

مهندس بهدانی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان در قانون دارای تکالیف اعتلایی و انتظامی است و کمیته نظارت عالیه در تحقق این دو مسئولیت مهم نقش بسزایی دارد.

وی بیان داشت بررسی نحوه ساخت و ساز،آسیب شناسی، شناسایی نقاط ضعف و قوت ساخت و سازها، افزایش کیفیت ساخت و ساز به بهبود خدمات مهندسی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آسیب های ساخت و ساز، ارتقاء سطح علمی و توان فنی اعضا سازمان از جمله اهداف این کمیته می باشد.

دبیر کمیته نظارت های عالیه سازمان افزود: اعضا این کمیته با انجام دقیق و قانونمند ماموریتهای نظارتی، باعث توسعه کیفی ساخت و سازها، ارتقا کیفی خدمات مهندسی در سطح استان و همچنین کاهش تخلفات در حوزه نظارت خواهد شد.

وی افزود در این دوره نظارت به نحوه ساخت و سازها محدود به مرکز استان نبوده و کلیه مراکز شهرستانها و شهرهای استان مورد بازدید و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار