پیام تبریک رییس سازمان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی سازمان، حسین عباسی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، طی پیامی بمناسبت هفدهم مرداد ماه روز #خبرنگار، این روز را به تمامی #خبرنگاران و اصحاب #رسانه تبریک گفت:

((بنام ایزد منان))

هفدهم مرداد، روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه انسانهای آگاهی دهنده ای است که با سلاح قلم خود در کشورمان ایران، سرزمین مردم آگاه و شریف، قدم میزنند.

#خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها میباشند همواره شایسته #تکریم وتحسین اند.

روز #خبرنگار بر تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی که با پیکار و مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزشهای دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی تلاش می کنند #مبارک و #خجسته باد.

اینجانب نیز بر خود واجب میدانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد 1398، ضمن ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان و گرامیداشت شهیدان عرصه خبر و رسانه، بعنوان یکی از فعالان عرصه اقتصادی کشور، مراتب #تقدیر و #تشکر خود را از تلاشهای خستگی ناپذیر خبرنگاران، بویژه خبرنگاران جامعه مهندسی که در انعکاس اخبار، دست آوردها و مشکلات این بخش، سعی فراوان داشته اند، ابراز داشته و آرزوی سلامتی و بهروزی برای این عزیزان دارم.

حسین عباسی
رییس سازمان

———————————–
#روابط_عمومي
#سازمان_نظام_مهندسی_ساختمان
#خراسان_جنوبی

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار