دیدار رییس سازمان با شهردار و اعضا شورای شهر قاین

در این دیدار دو طرف بر ضرورت همکاری های فی مابین شهرداری  و نظام مهندسی در جلوگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز و غیر اصولی پرداختند.

مهندس حسین عباسی ریاست سازمان در نشست با شهردار و اعضا شورای شهر شهرستان قاین بر رعایت اصول فنی و مقررات ملی ساختمان در ساخت و ساز تاکید کرد و اظهار داشت: همراهی و همکاری سازمان و شهرداری ها باعث تقویت ایمن سازی و ارتقا فرهنگ استاندارد سازی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در زمینه‌های مختلف بحث ارائه خدمت رسانی بهتر به مردم را در دستور کار داریم، افزود: نقش مهندسان در ساخت و ساز از ابتدای فعالیت ساختمانی شروع شده و تا انتها و حتی پس از اسکان هم برجسته است و باید در جهت افزایش خدمات دهی تلاش مناسبی انجام شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی با اعلام اینکه تعامل با ارگان‌ها و نهادها یکی از مباحث جدی است که در شهرستان قاین باید مورد توجه قرار گیرد.یادآور شد: با حمایت و تعامل با شهرداری و اعضا شورای شهر انتظار داریم که مباحث مربوط به حوزه ساخت و ساز با رویکردهای قانونی و به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

در ابتدای این مراسم مهندس ایوبی  رئیس دفتر نمایندگی قاین به ارائه گزارش از فعالیت دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان قاین پرداخت.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار