موسسه خیریه حضرت رسول(ص) سند افتخاری برای جامعه مهندسی ساختمان استان

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی : موسسه خیریه حضرت رسول(ص) سند افتخاری برای جامعه مهندسی ساختمان استان

به گزارش روابط عمومی سازمان،مهندس عباس عامری صبح امروز در بازدید از موسسه خیریه حضرت رسول (ص)که با همکاری پیشکسوتان جامعه مهندسی مشغول به فعالیت می باشد اظهار داشت: راه اندازی و مدیریت این موسسه و ایجاد فرصت های اشتغالزایی برای افراد کم توان با حضور مهندسان عضو سازمان در مجموعه مدیریتی آن سند افتخاری برای جامعه مهندسی استان است.

این بازدید که به درخواست مهندس رمضان احمدی مدیرعامل موسسه انجام پذیرفت با هدف معرفی توانمندی های افراد شاغل در این مجموعه و همچنین قدردانی از زحمات پیشکسوتان جامعه مهندسی جهت حمایت های بی دریغشان برای سرپا ماندن این مجموعه بود.

وی پس از ارائه توانمندی های افراد دارای معلولیت شاغل در این مجموعه، گفت : انتظار ما از جامعه مهندسی، معرفی این مجموعه و بازدید از نمایشگاه ها و فروشگاههای محصولات افراد تحت حمایت می باشد.
مهندس احمدی در ادامه به مهمترین اهداف موسسه،جمع آوری کمک های مردمی،ارائه خدمات توانبخشی،ایجاد کارگاههای آموزشی و حمایتی اشاره و افزود این موسسه در اعطا بورس تحصیلی نیز فعالیت داشته و از دانش آموزان کم برخوردار حمایت کرده است.

موسسه خیریه حضرت رسول(ص) در سال 1377 با کمک های مردمی و خیرین ثبت و حمایت از افراد کم توان ذهنی و جسمی و زنان سرپرست خانوار را در اولویت اشتغالزایی قرار داده است.

 

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار