نظارت بر انشعاب آب و فاضلاب به سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی محول گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان طی تبادل شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات آب و فاضلاب کلیه اماکن بر اساس مبحث 16 مقررات ملی ساختمان و مقررات اجرایی وزارت نیرو، نظارت بر انشعاب آب و فاضلاب به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان محول گردید.
نصرآبادی رییس سازمان ضمن تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: به استناد تفاهم نامه فی مابین وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور این شیوه نامه در استان خراسان جنوبی تدوین و در مرحله اول در چهار شهرستان استان(بیرجند، قاین،طبس و فردوس) مورد اجرا قرار خواهد گرفت.
رییس سازمان به اهداف اجرای این شیوه نامه اشاره و نظارت بر نصب انشعاب آب و فاضلاب بر اساس دستورالعمل ها و رویه های ابلاغ شده از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو توسط نظام مهندسی ساختمان استان را از مهمترین اهداف این شیوه نامه عنوان کرد.
اجرای مبحث 16 مقررات ملی ساختمان، اجرای استاندارد شبکه آب و فاضلاب داخلی اماکن، اجرای کلیه دستورالعمل ها و رویه های ابلاغ شده از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو در خصوص مصرف بهینه آب و جداسازی آب خاکستری از فاضلاب اماکن جهت بهره برداری از دیگر اهداف این شیوه نامه بیان گردید.
شیوه نامه مذکور در نشستی با حضور مهندس مودی مدیرکل راه و شهرسازی،مهندس دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مهندس نصرآبادی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان تبادل گردید.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار