برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و 714 نفر در خراسان جنوبی

🔺نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور هزار و 714 نفر در خراسان جنوبی در روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری خبر داد.

🔺مهندس نیک شعار اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ مهرماه در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌شود.

🔺وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع هزار و 714 نفر در خراسان جنوبی در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد 257 نفر خانم و هزار و 457 نفر آقا هستند.

🔺نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی با بیان اینکه حدنصاب قبولی در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های مختلف ۵۰ درصدکل نمره آزمون‌های مربوط است افزود: برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

🔺نیک شعار گفت: در رشته عمران، معماری، مکانیک، برق، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری آزمون‌های محاسبه و نظارت برگزار می‌شود و علاوه بر آن در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک و برق آزمون اجرا نیز خواهیم داشت.

🔺وی ادامه داد: آزمون رشته‌های نظارت عمران، شهرسازی و نقشه برداری، ترافیک و نظارت معماری در صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه برگزار و آزمون‌های اجرای رشته‌های معماری، عمران و مکانیک و نظارت رشته‌های مکانیک و برق عصر روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه برگزار می‌شود.

🔺نیک شعار افزود: آزمون محاسبات رشته عمران، طراحی رشته‌های مکانیک و برق و همچنین آزمون ارزیابی طرح و اجرای بهسازی، و آزمون طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان نیز صبح روز جمعه ۲۱ مهرماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌شود.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار