مهندس عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛ مهندسان سرمایه های بالقوه جامعه

به گزارش روابط عمومی سازمان نشست مشترک معاون هماهنگی امور عمرانی،مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی روز چهارشنبه 3 آبانماه در محل سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردید.
در ابتدای این نشست مهندس نصرآبادی رییس سازمان ضمن گزارش عملکرد سازمان برنامه ها و موارد پیشنهادی جهت بهبود امور را ارائه نمود.درخواست همکاری و همراهی دستگاههای اجرایی با سازمان بویژه در حوزه نهضت ملی مسکن از مهمترین این موارد بود.
نصرآباد‌ی موضوع تعرفه و حق الزحمه خدمات مهندسی را از مهمترین دغدغه های هیات مدیره عنوان و افزود؛بی شک واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت ساخت و سازها خواهد داست.
رییس سازمان در ادامه به ارائه جزییات سامانه جامع مهندسین که بصورت کاملا هوشمند و الکترونیکی خدمات را به اعضا محترم ارائه خواهد نمود پرداخت و از رونمایی این سامانه در هفته آینده و بصورت پایلوت در مرکز استان خبر داد.سامانه جامع مهندسین بعد از تایید نهایی در کل استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
در ادامه این نشست مهندس عباس زاده از مهندسان بعنوان سرمایه های بالقوه در جامعه یاد و بیان کرد:تحرک و پویایی در این جامعه چشمگیر وعامل اصلی موفقیت در این جامعه است.
پیشنهاد رفع موانع در بافت فرسوده با ارائه طرح های تشویقی توسط عباس زاده مطرح و درخواست ایشان از سازمان ارائه طرح های بومی جهت احیا این بافت ها عنوان گردید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن بیان اینکه سازمان بعنوان بازوی توانمند می تواند به خوبی در بافت فرسوده نقش آفرینی کند افزود:با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و تغییر در طرح تفصیلی در برخی مناطق بافت فرسوده هوشمندانه و به نفع مردم و سازندگان تعیین تکلیف گردد.
عباس زاده در پایان تسهیلگری در بافت فرسوده را به نفع سرمایه گذاران بخش مسکن دانسته و از متولیان امر درخواست همراهی با این قشر را داشت.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار