نشست مشترک رییس و نمایندگان هیات مدیره با مدیران بیمه کوثر

#گزارش_خبری

دیدار مدیران بیمه کوثر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

نشست مشترک رییس و نمایندگان هیات مدیره با مدیران بیمه کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان نشست مشترک مدیر محترم سرپرستی، مسئول محترم خسارت درمان و مسئول محترم صدور بیمه کوثر با محوریت بررسی نارضایتی های اعضا از نحوه ارائه خدمات برگزار گردید.
برزگانی مدیر سرپرستی بیمه کوثر در ابتدای این نشست بیان کرد:استمرار این قرارداد به ما این فرصت را می دهد که برای خدمت بیشتر به خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، پایه های مناسبی را بنا کنیم.
ایشان بیان داشتند از نظر این شرکت طرحهای بیمه ای از یک نقطه شروع و با گذشت زمان و در درازمدت به تکامل می رسد و نتیجه لازم را ببار می نشاند .ما امیدواریم با همکاری متقابلی که وجود دارد سرویس دهی را کامل کنیم تا این خدمات بهتر از گذشته ارائه شود.
آقای آبسواران مسئول خسارت درمان با ذکر مسائل مربوط به بیمه و خدماتی را که این بیمه ارائه می دهد را بیان داشته و جزئیات بیمه کوثر را توضیح دادند.

نصرآبادی رییس سازمان در این نشست به بیان مشکلات و چالشهای مهندسان در حوزه بیمه تکمیلی پرداخت و افزود:مهمترین درخواست سازمان کاهش چالش ها در نحوه پرداخت و تسهیل امور می‌باشد و عدم خدمت رسانی به موقع از طرف بیمه به همکاران به هیچ وجه از طرف سازمان قابل قبول نخواهد بود.

اهم موارد نهایی شده در این نشست:
– افزایش مراکز طرف قرارداد درمان جهت سهولت خدمات درمانی
– حضور نماینده بیمه در روزهای سه‌شنبه هرهفته از ساعت8:00-12:00
– تهیه رسید جهت تحویل مدارک(پیگیری زمان تحویل و واریزی)
-افزایش مراکز طرف قرارداد در شهرستانها و معرفی نماینده بیمه جهت اخذ مدارک در دفاتر نمایندگی
– تسریع در پرداخت نهایی هزینه ها
– اطلاع رسانی در خصوص موارد خاص مفاد تفاهم نامه

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار