ایمن سازی مدارس به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گیرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبي، که در جلسه شوراي هماهنگي ترافيک استان سخن مي گفت بابيان اين مطلب، افزود: باتوجه به فصل بازگشايي مدارس، ايمن سازي مدارس و مباحث مرتبط در اين رابطه بايد به عنوان يک اولويت مهم مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد فرهادي، به منويات مقام معظم رهبري در خصوص حوادث و تلفات جاده اي اشاره کرد وادامه داد: ايشان سه موضوع راه ها ، خودرو و خودروساز و پليس راه را سه مولفه مهم در بروز حوادث و سوانح جاده اي دانستند، از اين رو بايد همه اين موارد به صورت توامان مورد توجه دست اندرکاران امر قرار گيرد.
وی ساماندهی سرویس مدارس را مورد تاکيد قرار داد و افزود: خط کشي معابر خصوصاً در ورودي مدارس بايد مورد توجه آموزش و پروش و دستگاه هاي ذي ربط قرار گيرد اين در حاليست که اين امر به فرمانداران استان نيز ابلاغ شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبي، به ساماندهي ايستگاه هاي صلواتي با توجه به نزديک شدن به ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: متوليان امر در اين رابطه بايد ضوابط مشخص شده دراين رابطه را رعايت کنند.
فرهادی، اخذ مجوزهای مربوط به این امر را مورد تاکيد قرار داد و افزود: رعايت موازين بهداشتي از ديگر مواردي است که بايد به طور جد مورد تاکيد متوليان امر قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال جاری اولویت تخصيص اعتبار از محل جرائم به خريد و نصب دوربين اختصاص خواهد يافت.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار