دیدار اعضا محترم دفاتر نمایندگی شهرستان های طبس و بشرویه با هیئت مدیره سازمان استان

به گزارش روابط عمومی سازمان،در تاریخ97/09/05 مهندسین و اعضا محترم دفاتر نمایندگی شهرستان های  طبس و بشرویه با اعضا هیئت مدیره جلسه ای با موضوع بررسی مشکلات دفاتر نمایندگی برگزار نمود.

در ابتدا هیئت مدیره دفتر نمایندگی شهرستان طبس با حضور مهندس نوری زاده بخشدار طبس به بررسی پیشنهادات و نقطه نظرات در حوزه شهرستان پرداختند.

در این جلسه، نمایندگان دفتر نمایندگی طبس،توجه به ضوابط را از اهداف این دفتر نمایندگی دانست و اظهار داشتند،ضوابط باید طبق اقلیم و شهر و بر اساس ویژگی های هر منطقه مورد بررسی قرار گیرند.

برنامه ریزی جهت خدمات رفاهی،خدمات مهندسی و نظارت مضاعف از دیگر فعالیت های این شهرستان بود که توسط اعضاء محترم بیان گردید.

برگزاری نشست های و سمینارهای تخصصی مشترک با شهرستان ها و جلسات به صورت ویدئو کنفرانس نیز از دیگر موارد مطرح شده توسط اعضا دفتر نمایندگی طبس بود.

عباسی مسئول دفتر نمایندگی طبس نیز توجه ویژه به ساماندهی ارجاع نظارت و همچنین بررسی مشکلات سازمان با نظام کاردانی را از ضروریات اعلام نمود و بیان کرد:کیفیت ساخت و ساز خط قرمز مهندسین می باشد.

ایشان در ادامه آمار ارجاع نظارت در شهرستان طبس ر به شرح ذیل اعلام نمود.

در سال 95  (300/ 57متر مبع)

در سال 96 ( 666/ 31مترمربع)

در سال 97 (000/ 39متر مربع)

مسئول دفتر نمایندگی بشرویه ضمن اعلام آمار نظارت در این شهرستان،تعامل بیشتر سازمان با شهرستان بشرویه و حمایت های همه جانبه سازمان را درخواست نمود.

قاسمی توجه ویژه به تاسیسات ساختمان را از الزامات دانست و بیان کرد:ارائه راهکارهایی جهت آشنا شدن مالکین با مشکلات تاسیسات ومشکلات آن در صورت عدم رعایت موارد اجرایی میتواند تاثیر گذاری زیادی در خصوص بروز مشکلات در این حوزه باشد.

آمار این شهرستان

در سال 95 ( 200 /7مترمربع)

در سال 96 (570/ 7 متر مربع)

در سال 97 (100 /5مترمربع)

در ادامه جلسه رییس سازمان ضمن عرض خیرمقدم بیان کرد:کلیه مباحث طبق نظام نامه های ابلاغی صورت خواهد گرفت و هیئت مدیره تمام تلاش خود را در مرتفع شدن مشکلات شهرستان ها خواهد کرد.

عباسی به برنامه ریزی بلندمدت در خصوص برنامه های اجرایی و طرح های پیشنهادی اشاره و اظهار داشت: سازمان استان از کلیه طرح ها و پیشنهادات ارائه شده و دارای قابلیت اجرا حمایت می کند.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار