دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با رئیس نظام مهندسی ساختمان

🔻مهندس چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس روز چهارشنبه هشتم دی ماه با مهندس عامری رئیس نظام مهندسی ساختمان استان در محل سازمان دیدار کرد.

🔸🔸مهندس چاوشان مدیر کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی در دیدار با مهندس عامری رئیس سازمان نظام مهندسی استان در راستای همکاری های فی مابین این دو دستگاه دیدار و در رابطه با همکاری های این دو دستگاه ابراز داشت: مجموعه نوسازی مدارس و مجموعه سازمان نظام مهندسی استان که از حضور و ظرفیت مهندسان متخصص عمران و تاسیسات بهره می برند، دو مجموعه در هم تنیده هستند که وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و همکاری متقابل دارند نتایج خوبی برای توسعه و آبادانی استان به دنبال خواهد داشت.

چاوشان در ادامه پتانسیل های سازمان نظام مهندسی استان را که با مدیریت مهندس عامری این سازمان را متحول نموده، مثبت ارزیابی کرد و این دو دستگاه را یک خانواده بزرگ نظام مهندسی خواند.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان در ادامه بر اجرای مبحث ۲۲ مقررات ساختمان تاکید کرد و گفت می توانیم با اجرای بندهای مبحث ۲۲ مقررات های ساختمان که از مدارس شروع کنیم و به عنوان پایلوت در استان کار بازدید و بیمه سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس را انجام دهیم .

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار