برگزاری نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری

نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری سازمان با حضور نمایندگان شورای شهر،شهرداری و میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، جلسه هم اندیشی در خصوص اجرایی شدن دستورالعمل نمای شهری با حضور اعضای کمیته سیما و منظر شهری سازمان  و نمایندگان دستگاههای اجرایی،معاون شهرسازی و شهرداری بیرجند و نمایندگانی از طرف اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی و شورای شهر در خصوص محدوده دستورالعمل و نحوه اجرا برگزار شد.

در ابتدای این نشست اعضا حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص دستورالعمل نمای شهری ارائه و پیشنهادات مدنظر  مورد بحث قرار گرفت.

رونقی  عضو کمیته سیما و  منظر سازمان در این نشست موضوع و گستره شمول آیین نامه و نحوه بررسی و نظارت بر نقشه های طراحی و اجرایی ارائه مشوق های ساختمانی و…را مورد بحث قرار داده و پیشنهاد سازمان در خصوص  نحوه اجرای دستورالعمل را یاداور شد.

فخیم زاده رییس کمیته سیما و منظر سازمان نیز  با اشاره به نکات دستورالعمل بیان کرد:این دستورالعمل در سازمان تهیه و در کمیته سیما و منظر نهایی و این دستورالعمل بر مبنای ضوابط طراحی نما در کمیته نمای شهرداری بررسی خواهد شد.

در این نشست مقرر شد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نسبت به اطلاع رسانی به دفاتر طراحی و مهندسین ناظر اقدام نموده و زمان اجرای مصوب توسط شهرداری را اعلام نماید.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار