بررسی موانع عدم اجرای تفاهم نامه 3جانبه در کمیته هماهنگی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان، جلسه کمیته هماهنگی استان با حضور آقایان مهندس، عبدی مدیر توزیع نیروی برق بیرجند،گنجی نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان،محسن زاده نماینده شرکت توزیع نیروی برق و نیک شعار نماینده سازمان برگزار گردید.
در ابتدای این نشست نیک شعار نماینده سازمان ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از نحوه اجرای تفاهم نامه در استان ارائه و وظایف کمیته هماهنگی که در شیوه نامه مورد اشاره قرا گرفته را عنوان به مشکلات پیش روی سازمان در اجرای این تفاهم نامه اشاره کرد.
طی نشست مذکور نمایندگان حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات پرداخته و تصمیمات ذیل اخذ گردیده است:

– مقرر گردید از سوی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند طی نامه ای یک نسخه فرم خام شماره 4 و آدرس سایت سازمان جهت دانلود فرم مذکور به کلیه دفاتر پیشخوان ارسال گردد که همزمان با مراجعه مالک به دفتر پیشخوان فرم شماره 4 در اختیار وی قرار گیرد.
– مقرر گردید که با کلیه دفاتر پیشخوان از سوی مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند مکاتبه ای در خصوص عدم نیاز فرم شماره 4 برای واگذاری انشعاب برق موقت صورت پذیرد
-برای واگذاری انشعاب برق به ساختمان های قدیمی فرم شماره 4 مورد نیاز نبوده و صفر تا صد فرآیند واگذاری توسط مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند انجام خواهد شد
– مقرر گردید در زمان پایانکار تاسیسات برقی ساختمان،ناظر برق کلیه امتیازات مورد نیاز ساختمان را در فرم شماره 4 تایید نماید پس از پایانکار ناظر هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تایید فرم شماره 4 جهت واگذاری انشعاب برق نخواهد داشت.
– مقرر گردید که قسمتی از فرم شماره 4 که نشان دهنده امتیازات برق قابل واگذاری است به گونه ای از سایر قسمت ها مجزا شود تا امکان اشتباه برای دفاتر پیشخوان به حداقل برسد.
– مقرر گردید که با ارسال پیامک از ناظرین برق خواسته شود تا از ارسال چک لیست های ناقص به مدیریت توزیع نیروی برق برای واگذاری انشعاب خودداری شود.
– مقرر گردید که دستورالعمل آماده سازی محل نصب انشعاب برق از سوی مدیریت توزیع نیروی برق بیرجند به سازمان ارسال تا از طریق سازمان به دفاتر طراحی جهت اضافه نمودن به آلبوم برق ابلاغ شود.
مقرر گردید که جانمایی محل تابلوی مجموعه کنتور و همچنین مسیر لوله گذاری کابل تغذیه تابلوی مجموعه کنتور قبل از مرحله نما و کف سازی از مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند استعلام گردد تا از خسارت وارده به مالک و یا تاخیر در واگذاری انشعاب برق جلوگیری بعمل آید.ضمنا برابر موافقت مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند مقرر گردید همکاران توزیع برق بیرجند بصورت رایگان پاسخگوی استعلام مجری/مالک برای تعیین محل تابلوی مجموعه و مسیر لوله کابل برق باشند.
-مقرر گردید در جلسه ای با حضور نمایندگان کمیته هماهنگی استان،شهرداری مناطق،معاونت های شهرسازی و معماری و مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی و مدیریت توزیع نیروی برق بیرجند در خصوص عرض مفید پیاده رو برای مناطقی که آماده سازی نشده چاره اندیشی شود.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار