بررسی تفاهم نامه طرح کارآموزی در محیط کار واقعی در نشست مشترک رییس سازمان و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان

✔️طی دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان موضوع کارآموزی در محیط کار واقعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔻در این دیدار که به درخواست رییس سازمان صورت پذیرفت عامری بیان داشت:فارغ التحصیلان دانشگاهها در رشته های مهندسی ساختمان باید 2یا 3 سال از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی آنها گذشته باشد تا بتوانند در آزمون ورود به صلاحیت حرفه ای اشتغال بکار شرکت نمایند.
در این فاصله لازم است شرایطی برای حضور این افراد در محیط کار ایجاد شده تا علاوه بر کسب تجربه، امکان ورود این افراد به بازار کار فراهم گردد.
🔺آقای کامرانی فرد ضمن تشکر از دغدغه رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص عقد تفاهم نامه کلی با سازمان نظام مهندسی ساختمان و همچنین شرکت های حقوقی فعال در صنعت ساختمان برای اجرای طرح کاراموزی در محیط کار واقعی اعلام آمادگی کرد.
🔰در این طرح شرکت های حقوقی مانند مجریان و انبوه سازان می توانند نسبت به پذیرش کارآموز اقدام نمایند در حالی که مسائل مرتبط با بیمه این افراد و قوانین اداره کار بر عهده سازمان فنی و حرفه ای خواهد بود.به این ترتیب کلیه کارگاههای ساختمانی دولتی ، غیردولتی (مجریان ذیصلاح حقوقی) و پروژه های انبوه سازان در سایت زعفرانیه می توانند به کارگاههای بزرگ کسب تجربه برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف مهندسی تبدیل شود.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار