سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل می‌کنیم

محمد اسلامی در پیامی ضمن تبریک سال ۱۳۹۸ و تقارن آن با میلاد مسعود امیرالمومنین علی (ع)، ضمن آرزوی سالی سرآمد برای خدمت رسانی به مردم ایران، گفت: امیدوارم سال ۹۸ با حضور قوی‌تر همه دست اندرکاران، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران حوزه مسکن به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل شود.
وزیر راه و شهرسازی در پیام خود، با تاکید بر اجرایی نمودن شعار سال با عنوان “رونق تولید”,در حوزه مسکن و شهرسازی، نکاتی را ارایه کرد و گفت: به سازندگان طرح های مسکن خداقوت عرض می‌کنم. امیدوارم سال ۹۸ با حضور قوی‌تر همه عزیزان، اعم از مشاوران، سازندگان و سرمایه گذاران بتوانیم سال ۹۸ را به سال رونق ساخت و تولید مسکن تبدیل کنیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نیازمند پاسخگویی به نیاز مردم برای طرح های تامین مسکن و به ویژه مسکن اولی ها هستیم. در این ایام پرفیض میلاد امیرالمومنین علی(ع) باید متعهد باشیم و میثاق ببیندیم که برای پیشبرد برنامه‌های مسکن که در دستور کار قرار دارد اعم از مسکن مهر باقیمانده که انتظار مردم تکمیل آنهاست، و پروژه های ۴۰۰ هزار واحدی که در دستور کار است، همه با اهتمام ویژه نقش ایفا کنیم و ان شاء الله زودتر از زمانبندی اعلام شده اینها را به ثمر برسانیم.
مهندس اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با ارتقای کیفیت طراحی‌ها، ارتقای استانداردها و دقت نظر در اجرای پروژه ها بتوانیم با قوام بخشیدن به اقدامات اجرایی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم. در عین حال بتوانیم نقش ارزنده خود را در سرآمدی و قابلیت مهندسی به جهانیان نشان دهیم.
keyboard_arrow_up
آخرین اخبار