جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان،نشست اعضا هیات رییسه با حضور ریاست محترم،معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری دوشنبه ۲۹اردیبهشت ماه برگزار گردید.

در این جلسه اعضا هیات رییسه در خصوص ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها،راهکارهای تقویت فعالیت روابط عمومی،هدفمندشدن برنامه های هیات رییسه در هر کمیته،آسیب شناسی تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها و مبحث آموزش اظهار نظر نموده و موارد مورد بحث قرار گرفت.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی در این نشست به اهمیت و نقش کلیدی روابط عمومی اشاره و بیان کرد،روابط عمومی نقش تبلیغی در سازمان ها و ادارات را ندارد و وظیفه این حوزه اعلام دستاوردها،راهکارهایی جهت پیشبرد اهداف سازمان و انعکاس واقعیت هاست.
خوش خبر وظیفه مهم روابط عمومی را انعکاس درست و صحیح عملکردها عنوان کرد و خواستار،پویایی و فعالیت تحلیلی روابط عمومی ها در حوزه های مختلف شد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری به استقلال روابط عمومی ها در امور مربوطه اشاره و افزود؛این مبحث مورد توجه مدیران قرارگیرد و به تولید محتوا،خلاقیت و ایده پردازی مناسب با حوزه تخصصی اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.
انتقال نظرات،انتقادات و پیشنهادات و نحوه برخورد صحیح در مقابل آن نیز موضوعاتی بود که ایشان از وظایف روابط عمومی عنوان و از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی بعنوان پرچمداران حرکت سازمان ها به سوی حکمرانی ایده آل و شفافیت سازمانی تقدیر و تشکر کرد.

هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان متشکل از نمایندگان مدیران روابط عمومی دستگاهها و ادارات،صدا و سیما،پارک علم و فناوری،کمیته امداد امام خمینی(ره)،فنی و حرفه ای،ثبت احوال،بیمه سلامت،بهزیستی،جهاد کشاورزی و نظام مهندسی ساختمان می باشد.

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار