رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کلیه اعضا محترم سازمان که در ادارات مختلف مشغول به خدمت می باشند تبریک گفت

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت روز کارمند
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کلیه اعضا محترم سازمان که در ادارات مختلف مشغول به خدمت می باشند تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
همکاران ارجمند شاغل در دستگاه های اجرایی استان:
چهارم شهریورماه «روز کارمند» ، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.
ظرفیت مهندسین در راستای ارتقا اهداف جمهوری اسلامی ایران بی بدلیل و مثال زدنی است. و قطعا بهره مندی از پتانسیل بالای فنی ، مهندسی و توانمندی مهندسین شاغل در دستگاه های اجرایی می تواند نقش مهمی در توسعه استان ایفا نماید.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند که با نام و یاد شهیدان والامقام”رجایی” و “باهنر” مزین که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، برای تمامی مهندسین شاغل در دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان، از درگاه ایزد منان آرزوی سلامت و سعادت درمسیر پیش رو را خواهانم
حسین عباسی
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی

keyboard_arrow_up
آخرین اخبار